FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy prowadzicie sprzedaż wysyłkową?

Niestety nie posiadamy własnego sklepu internetowego. Możemy natomiast zaproponować alternatywne rozwiązania: 1. Zamówienie internetowe można składać na stronie www.komputronik.pl, z odbiorem osobistym w naszym sklepie. 2. Wysyłkę sprzętu możemy zrealizować po uprzednim kontakcie mail’owym lub telefonicznym.

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Czas realizacji zależy od kilku czynników z których najważniejsze to: 1. Jeżeli towar znajduje się na stanie magazynowym, zamówienie zostanie wykonane następnego dnia pod warunkiem iż zostało złożone przed godziną 17:00. 2. Jeżeli towar jest zamawiany z magazynów zewnętrznych producenta lub dystrybutora, czas może się wydłużyć do 3-4 dni

Czy istnieje możliwość dostarczenia oraz instalacji sprzętu u klienta?

Każde zamówienie lub zakup jest traktowane indywidualnie, opcje dostarczenia sprzętu są możliwe po uprzednim umówieniu się.

Czy składacie Państwo zestawy komputerowe?

Tak, istnieje możliwość złożenia komputera według własnej konfiguracji. W razie potrzeby wykwalifikowani pracownicy pomogą Państwu wybrać odpowiednie elementy dostosowane do potrzeb.

Jak dojechać do sklepu?

Sklep usytuowany jest w centrum Olkusza przy ul. Krakowskiej 18. Niestety nieżależnych od nas względów nie mamy miejsc parkingowych bezpośrednio przy sklepie. Proponujemy skorzystać z parkingu mieszczącego się w Rynku oraz przy ul. Szpitalnej. Odsyłamy do zakładki Kontakt

Jak działa nasz serwis?

Wstępna rozmowa i przyjęcie sprzętu

Podczas wizyty w serwisie wykwalifikowany pracownik przeprowadzi szczegółowy wywiad dotyczący problemów ze sprzętem. Zadamy pytania o:

  1. rodzaj naprawy (gwarancyjna lub pogwarancyjna)
  2. dane teleadresowe
  3. szczegółowy opis usterki
  4. inne potrzebne informacje
Jeżeli uważacie Państwo, iż zgłaszana usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej prosimy o zabranie kompletnego zestawu elementów ( z jakimi sprzęt został zakupiony, czytelnego dokumentu zakupu oraz kopii karty gwarancyjnej. )

Diagnoza usterek

Serwisant zajmie się Państwa urządzeniem najszybciej jak to będzie możliwe. Przeprowadzi wstępne oględziny, diagnozę oraz określi orientacyjny czas potrzebny do wykonania naprawy.

Wycena

Po przeprowadzeniu diagnostyki skontaktujemy się z Państwem w celu przekazania informacji dotyczących kosztów naprawy urządzenia, bądź też zakupu nowych części. Jeżeli cena będzie dla Państwa satysfakcjonująca sprzęt zostanie niezwłocznie poddany naprawie.

Naprawa

Długość naprawy zależy od dostępności części oraz ilości urządzeń oddanych na serwis. Staramy się, aby czas oczekiwania na naprawiony sprzęt był jak najkrótszy. Średnia długość naprawy sprzętu wynosi trzy dni. W momencie wystąpienia nieoczekiwanych problemów z usunięciem usterki, poinformujemy Państwa na tym etapie naprawy. Jeżeli istnieje konieczność wykonania naprawy, której nie możemy zrealizować w naszym punkcie sprzęt zostanie odesłany do wyspecjalizowanego serwisu zewnętrznego.

Testy i wydanie sprzętu

Zakończenie naprawy nie jest jednoznaczne ze zwrotem sprzętu klientowi. Przed wydaniem nasz serwistant sprawdzi czy wszystkie zgłoszone usterki zostały prawidłowo usunięte. Na naprawę pogwarancyjną wykonaną w naszym punkcie dajemy trzymiesięczną gwarancję. Gwarancja dotyczy wyłącznie HARDWARE’owej warstwy sprzętu.

Cennik

Chcielibyśmy bardzo aby każdą naprawę można było realizować możliwie jak najszybciej oraz po uprzednio umówionej cenie. Sprzęt obecnie znajdujący się na rynku jest na tyle skomplikowany i nieprzewidywalny, iż czasami bardzo trudno jest oszacować koszty usunięcia usterek oraz czas trwania. Poniższy cennik jest jedynie wskazówką, KAŻDA NAPRAWA JEST TRAKTOWANA INDYWIDUALNIE

UsługaCenaCzas realizacji
Czyszczenie komputera PC/Laptop od 20zł 1 dzień
Odwirusowanieod 30zł1-3dni
Instalacja systemu operacyjnegood 50zł1-2 dni
Instalacja systemu z odzyskiwaniem danychod 70zł1-5dni
Instalacja systemu z migracją danychod 70zł1-3 dni
Kopia zapasowa danychod 50zł1-2 dni
Odzyskiwanie danychod 60zł1-5 dni
Naprawa gniazda zasilaniaindywidualnie1-3dni
Naprawa układu zasilaniaindywidualnie3-10dni
Naprawa chipsetu/BGAindywidualnie3-10dni
Wymiana matrycyindywidualnie2-5dni